CONNECTED SUPPORT
NORDHAVN POWER SOLUTIONS SIKRER OPTIMERET DRIFTSSTOP – HVERT MINUT KOSTER PENGE!
For at minimere driftsstop og udgifter tilbyder vi vores kompetente servicemontører, som en onsite løsning med “Connected Support” – hvilket minimerer spildtid og driftsstop!
Ved driftsstop er normal proces at gennemgå booking proces – fra opkald til Nordhavn Power Solutions, til servicemontør er på lokationen – men “Connected Support” gør processen kortere og sparer:
HVORDAN FUNGERER DEN MULTIFUNKTIONELLE SUPPORTBRILLE?
Den multifunktionelle brille påføres af kunden og giver hermed vores supportcenter adgang til at se, hvad kunden ser gennem brillen.
Servicemontøren kan give instruktioner, men har også mulighed for at dele symboler, tekst og billeder gennem displayet på brillen, som kunden kan se.
Yderligere har vores supportcenter mulighed for at lave en onsite softwareopdatering, omprogrammeringer og opgradering af ydeevne.
På denne måde løses problemstillingen af kunden i samarbejde med vores supportcenter.
Det er muligt at leje (dags-basis) “Connected support”, men den kan også købes af større OEM-kunder.
KUFFERTEN INDEHOLDER
KUNDEOPLEVELSE
Hartman Seatrade havde problemer med deres generatoranlæg ombord på MV Eastern Rock.
De benyttede sig derfor af vores Connected Support, der hjalp med at løse problemet.
“Teknologi når det er BEDST!”
“Vi har fundet den rette Samarbejdspartner i Nordhavn Power Solutions.
De yder online fjernsupport, som løste vores problemer på MV Eastern Rock.
Vi vil uden tvivl anbefale Nordhavn Power Solutions.”
Har du spørgsmål til
vores løsninger og udstyr?
Lad os hjælpe dig med den rigtige power løsning!