CONNECTED SUPPORT 

Connected Support
  • Minimerer driftsstop og udgifter – optimerer profit!

  • Altid Support – 24/7 året og verden rundt!

  • Egen onsite reparation – eksperthjælp fra Nordhavn A/S!

CONNECTED SUPPORT

– NORDHAVN POWER SOLUTIONS SIKRER OPTIMERET DRIFTSSTOP
– HVERT MINUT KOSTER PENGE!

For at minimere driftsstop og udgifter tilbyder vi vores kompetente servicemontører, som en onsite løsning med “Connected Support” – hvilket minimerer spildtid og driftsstop!

Ved driftsstop er normal proces at gennemgå booking proces – fra opkald til Nordhavn Power Solutions, til servicemontør er på lokationen – men “Connected Support” gør processen kortere og sparer:

  • Tid på booking
  • Rejseomkostninger (servicemontør / fly / hotel / mv.)

  • Overflødige arbejdstimer (servicemontør)

HVORDAN FUNGERER DEN MULTIFUNKTIONELLE SUPPORTBRILLE? 

Den multifunktionelle brille påføres af kunden og giver hermed vores supportcenter adgang til at se, hvad kunden ser gennem brillen.

Servicemontøren kan give instruktioner, men har også mulighed for at dele symboler, tekst og billeder gennem displayet på brillen, som kunden kan se.

Yderligere har vores supportcenter mulighed for at lave en onsite softwareopdatering, omprogrammeringer og opgradering af ydeevne.

På denne måde løses problemstillingen af kunden i samarbejde med vores supportcenter.

Det er muligt at leje (dags-basis) “Connected support”, men den kan også købes af større OEM-kunder.

Connected Support

KUFFERTEN INDEHOLDER

  • Computer

  • Diagnose kabler

  • Diagnosesoftware og licenser

  • Multifunktionel supportbrille

  • Modem med Wifi-extender

  • Junction-box

  • In-ear høretelefoner med støjreduktion – beskytter op til 101 decibel

Har du spørgsmål til
vores løsninger og udstyr?

Lad os hjælpe dig med den rigtige power løsning!

+45 70 21 34 00
sales@nordhavn.dk
Ring mig op