CONNECTED SUPPORT FRA NORDHAVN, SIKRER OPTIMERET DRIFTSSTOP
– HVERT MINUT KOSTER PENGE!

Connected Support
  • Minimerer driftsstop og udgifter – optimerer profit!

  • Altid Support – 24/7 året og verden rundt!

  • Egen onsite reparation – eksperthjælp fra Nordhavn A/S!

CONNECTED SUPPORT

For at minimere driftsstop og udgifter, tilbyder vi vores kompetente Servicemontører, som en onsite løsning med “Connected Support” – hvilket minimerer spildtid og driftsstop!

Ved driftsstop er normal proces at gennemgå booking proces – fra opkald til Nordhavn, til servicemontør er på lokationen – men “Connected Support” gør processen kortere og sparer:

  • Tid på booking
  • Rejseomkostninger (Servicemontør / fly / hotel / mv.)
  • Overflødige arbejdstimer (servicemontør)

Hvordan fungere den multifunktionelle support brille?
Den multifunktionelle brille påføres af kunden, og giver hermed vores Supportcenter adgang, til at se hvad kunden ser gennem brillen.

Servicemontøren kan give instruktioner, men har også mulighed for at dele symboler, tekst og billeder gennem øje displayet på brillen som kunden kan se.

Yderligere har vores Supportcenter, mulighed for at lave en onsite software opdatering, om-programmeringer og opgradering af ydeevne.

På denne måde løses problemstillingen af kunden i samarbejde med vores Supportcenter.

Det er muligt at leje (dags-basis) “Connected support”, men den kan også købes af større OEM-kunder.

Connected Support

KUFFERTEN INDEHOLDER

  • Computer

  • Diagnose kabler

  • Diagnosesoftware og licenser

  • Multifunktionel Support brille

  • Modem med Wifi extender

  • Junction box

  • In-ear høretelefoner med støjreduktion – beskytter op til 101 decibel

Har du spørgsmål til
vores løsninger og udstyr?

Lad os hjælpe dig med den rigtige løsning!

+45 70 21 34 00
sales@nordhavn.dk
Ring mig op