ADMINISTRATIV KONTORMEDARBEJDER
TIL VORES STÆRKE SERVICEAFDELING

 

Vil du gerne være en del af en innovativ virksomhed og hjælpe vores verdensomspændende serviceteam fra kontoret? Så har vi stillingen til dig!

Hos Nordhavn Power Solutions A/S leder vi efter en administrativ kontormedarbejder til at styrke vores stærke serviceafdeling, der servicerer alle vores trofaste kunder indenfor den maritime og industrielle sektor i Danmark og rundt om i verden.

DINE ARBEJDSOPGAVER ER:

  • Godkendelse af timeregistrering og rejseafregning fra vores timelønnede medarbejdere.
  • Udarbejdelse af fakturaer til vores kunder.
  • Gennemlæse og fremsende servicerapporter til vores kunder.
  • Garantibehandling.
  • Hjælp til planlægning af serviceopgaver.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

DIN PROFIL:

  • Du er positiv og imødekommende.
  • Du giver gerne en hjælpende hånd, hvis det brænder på.
  • Du er serviceminded, grundig og struktureret, samt trives med mange varierende opgaver, der kræver overblik og fokus.
  • Du er fleksibel i forbindelse med hasteopgaver og ferieafvikling.
  • Du behersker dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt.
  • Du har erfaring med brug af Microsoft Office, og du har generelt gode IT-færdigheder.

Vi forestiller os desuden, at du har en administrativ eller økonomisk uddannelse og har erfaring fra lignende stilling. Det er intet krav, at du har kendskab til den maritime branche eller motorer, men det vil være en fordel.

VI TILBYDER:

  • Et alsidigt job i en international virksomhed i vækst.
  • En professionel arbejdsplads, der lægger vægt på godt samarbejde, humor og en positiv tilgang.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • En god frugt- og frokostordning.
  • Sundhedsforsikring.

HAR DU SPØRGSMÅL TIL STILLINGEN?

Du kan altid kontakte vores servicekoordinator, Hanne Pedersen, på +45 87 32 23 74 eller på mail hdp@nordhavn.dk.

SÅDAN SØGER DU STILLINGEN:

Ansøgning og CV sendes via knappen ”søg jobbet online” på Jobindex.

ANSØGNINGSFRIST OG SAMTALER: Vi holder løbende samtaler og venter gerne på den rette kandidat.

ARBEJDSTID: Deltid – mulighed for fuldtid, hvis opgaverne vokser.

ARBEJDSSTED: Nikkelvej 17, 8940 Randers SV.

TILTRÆDELSE: Hurtigst muligt efter aftale

VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG!

HVEM ER NORDHAVN POWER SOLUTIONS A/S?

Nordhavn Power Solutions er specialiseret leverandør af produkter, koncepter og service til stort set enhver power løsning såvel som generatoranlæg og nødstrømsanlæg til marine og industri. Vi er helt i front med den nyeste teknologiske udvikling og vi har kunder over det meste af verden, som efterspørger reservedele og service. Læs mere om Nordhavn Power Solutions på vores hjemmeside eller på vores LinkedIn.