JAPAN TUR/RETUR OG TUR/RETUR IGEN

Som montør er man nødt til at være omstillingsparat og klar til at tage ud i verden – og det er vores montører altid!

Da en af vores kunder havde brug for vores assistance af 2 omgange, tog vores montør Andy Hald den lange tur mod Japan, ikke mindre end 2 gange indenfor 2 uger.

Schuyler Line Navigation Company havde problemer med deres styreskab ombord på et af deres skibe, som sejlede rundt i Yokohoma.

Andy lokaliserede hurtigt fejlen, som endte med en udskiftning af styreskabet og nogle justeringer, der løste kundens problem på eltavlen.

I anden omgang, gik turen sammen med kollegamontør Rene Falk, hvor de på samme skib skulle samle en motor – en opgave for to mand.

Har du også brug for assistance fra vores servicemontører? Så kontakt vores serviceafdeling på telefon +45 70 21 34 00, hvor Hanne Dankvardt Pedersenog Lone De bruyn sidder klar til at hjælpe.

elskab i japan nordhavn power solutions
elskab i japan